Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022

Η φιλάργυρος Εύα και τα ΚΑΤΑΡαμένα γκαζοδόλαρα στον Λαχανόκηπο των Βρυξελλών

 

Η φιλάργυρος Εύα και τα ΚΑΤΑΡαμένα γκαζοδόλαρα στον Λαχανόκηπο των Βρυξελλών

 Του Ορθαγόρα

Qatar Gate στον Ναό της Διαφθοράς 

Άφωνη, λέει, η Ευρώπη -αν όχι ο κόσμος ολόκληρος- με την αποκάλυψη του μεγάλου σκανδάλου που συγκλονίζει το Ευρωκοινοβούλιο. Εγκληματική οργάνωση, σε καμβά ιταλικό με ελλαδίτικες πινελιές, εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του Κατάρ με αντάλλαγμα μερικά ψωροεκατομμύρια γκαζοδόλαρα και λοιπά ποικιλόμορφα δωράκια.

Και ύψωσαν, λέει, οι αδιάφθοροι Ευρωπαίοι προύχοντες το ηθικό τους ανάστημα και χτύπησαν κατακέφαλα το μαφιόζικο τέρας που τόλμησε ν' αμαυρώσει τόσο ξεδιάντροπα την λαμπερή και άμεμπτη εικόνα της ΕΕ και της Βουλής της.

Συνεχίστε απρόσκοπτα, σανοφάγοι λαοί, την πνευματική και πολιτική σας ραστώνη. Η Ένωσή σας η Ευρωπαϊκή θα την πατάξει την διαφθορά, θα ξεβρωμίσει τ' ανάκτορά της, θ' αποκαταστήσει την λερωμένη της τιμή, και θα σας ξανακάνει περήφανους για την κοινή πορεία των ψυχών -και όχι των σαρκίων- σας προς τον άνω ευρωπαϊκό παράδεισο.

Τι κι αν η διαφθορά και το έγκλημα ρέει, από παλαιοτάτων χρόνων, στις φλέβες των γαλαζοαίματων που κυβερνούν την Ευρώπη; Τι κι αν τα λόμπι ή, για να είμαστε πολιτικώς ορθοί, οι Ομάδες Εκπροσώπησης Συμφερόντων είναι επισήμως αποδεκτά πολιτικά εργαλεία; Τι κι αν τα ευρά, τα ντόλαρς, οι λίρες, και τα γιεν συναπαρτίζουν τον μεταμοντέρνο διάκοσμο των σύγχρονων βωμών της γηραιάς ηπείρου;

Οι περίβλεπτοι Ναοί, σαν το Κοινοβούλιο, οφείλουν να δείχνουν καθαροί -ανεξάρτητα από την δυσωδία που κυριαρχεί στα άβατα ιερά όπου φυλάσσονται οι αγίες τράπεζές τους.

Απαράδεκτα, λοιπόν, τα σκάνδαλα διαφθοράς στους... Ναούς της Διαφθοράς. Όπερ σημαίνει: Ανεπίτρεπτο το ξεσκέπασμά τους. Εκτός κι αν η αποκάλυψη εξυπηρετεί σκοπούς και στόχους  ανώτερους και καθαγιασμένους.

Σε αυτήν την περίπτωση, όχι μόνον επιτρέπεται, αλλά επιβάλλεται -και ενδύεται ντύμα τελετουργικό/θυσιαστικό. Μια τέτοια περίπτωση είναι και το περιβόητο Κατάρ-Gate.


Το Πρόσωπο και τα Προσωπεία της Εύας 

Στην διεθνή πολιτική σκηνή, οι δεύτεροι και τρίτοι ρόλοι (ενίοτε και οι πρώτοι) μοιράζονται με γνώμονα και διαβήτη την προσωπικότητα -το Πρόσωπο. Όσο πιο εύκολα χειρίσιμο και εκβιάσιμο (όταν χρειαστεί) το Πρόσωπο, τόσο πιο φανταχτεροί οι ρόλοι -τα Προσωπεία. Νόμος!

Επειδή δεν είμαι κουσκουσιάρης, δεν θα απαριθμήσω τα χαρακτηριστικά του Προσώπου της Εύας. Μου αρκεί η αποδεδειγμένη αγάπη της για τα μπικικίνια και την ιταλική αρρενωπότητα. Θα παραθέσω, ωστόσο, κάποια από τα πολλά πολιτικά Προσωπεία της, προκειμένου να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα για την προσωπικότητά της -έχοντας πάντα κατά νου τον προαναφερθέντα Νόμο:

- Αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου.

- Μέλος του διοικητικού συμβουλίου των Digital Leaders of Europe (Ψηφιακοί Ηγέτες της Ευρώπης), Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ.

- Μέλος του Global Blockchain Council (Παγκόσμιο Συμβούλιο για την τεχνολογία blockchain), Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ.

- Πρέσβειρα του Global Blockchain Business Council (GBBC).

- Μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Science and Technology in Society Forum (Φόρουμ Επιστήμης και Τεχνολογίας στην Κοινωνία).

- Μέλος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Εξωτερικών Σχέσεων (ECFR).

- Πρόεδρος της ειδικής ομάδας για την τεχνολογία blockchain και τη συνεργατική οικονομία, του Κέντρου Μελετών Ευρωπαϊκής Πολιτικής.

Δεν το λες και «τελευταία τρύπα του ζουρνά» το Ευάκι μας, έτσι; Χειρίσιμο, εκβιάσιμο, και ιδανικό για... τελετουργική θυσία, ναι, θα μπορούσες να το πεις.

 

Προς τι η αποκάλυψη και η θυσία; 

Καθώς το μελόδραμα είναι ακόμη εν εξελίξει, δεν μπορεί να βγει ετυμηγορία. Πλην όμως, έχουμε κάθε δικαίωμα να προβούμε σε λογικές υποθέσεις.

Η «εγκληματική οργάνωση», στην οποίαν ανήκει η Ευδοξούλα, δρούσε υπέρ των συμφερόντων του Κατάρ εδώ και πολύν καιρό. Το γνώριζαν άπαντες οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ, και ουδείς ενοχλείτο. Εξ ου και η περισσή τόλμη -στα όρια του θράσους- της ευειδούς φιλαργύρου και της παρέας της.

Άλλωστε, όσοι μπορούν να δουν πίσω από την κουρτίνα, γνωρίζουν καλά πως το Κατάρ και ο εμίρης του ήταν, τουλάχιστον μέχρι πρότινος, ιδιαίτερα προσφιλείς στον Κλάους Σβαμπ, ο οποίος δίνει τον ρυθμό στην καλοκουρδισμένη ορχήστρα των Βρυξελλών. Το ζάπλουτο εμιράτο της Μέσης Ανατολής προωθούσε δυναμικά όλα σχεδόν τα μεγαλεπήβολα σχέδια του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (Βιώσιμη ανάπτυξη, Ψηφιακή διακυβέρνηση, Κλιματική αλλαγή, Έξυπνες πόλεις, Παγκόσμιος συντονισμός, κ.λπ.).

Μετά το ξέσπασμα του ουκρανικού και την επιτάχυνση της ευρωπαϊκής απεξάρτησης από τους ρωσικούς ενεργειακούς πόρους, η γερμανοκρατούμενη ΕΕ πόνταρε τα ρέστα της στο φυσικό αέριο του Κατάρ -του δεύτερου μεγαλύτερου εξαγωγέα στον κόσμο. Και τότε άρχισαν τα παρατράγουδα...

Η Γερμανία ταπεινώθηκε μέχρι να καταφέρει (στα τέλη Νοεμβρίου) να κλείσει συμφωνία με το εμιράτο για την προμήθευση 2 εκατ. τόνων LNG ετησίως, από το 2026 και για 15 χρόνια. Αν και το deal κρίθηκε χρήσιμο, εντούτοις είναι κατά πολύ χειρότερο από αυτό που περίμεναν οι Γερμανοί, καθώς και άμεση δεν είναι η ροή και καλύπτει μόλις το 3% των αναγκών τους. Σημειώστε δε, ότι οι Φρίτσηδες ουδέποτε ξεχνούν την όποια ταπείνωσή τους και πάντοτε περιμένουν την κατάλληλη ευκαιρία για ν' ανταποδώσουν.

Επιπλέον, το Κατάρ άρχισε να βαθαίνει ακόμα περισσότερο τις άριστες σχέσεις του με την Κίνα, τον μεγάλο αντίπαλο της συνασπισμένης Δύσης, και προσπάθησε προσφάτως (στην Αστάνα) να εξομαλύνει τις σχέσεις του με την Ρωσία, οι οποίες είχαν διαταραχθεί εξαιτίας του ουκρανικού.

Τέλος, το εμιράτο είναι ισχυρός σύμμαχος και κατεξοχήν χρηματοδότης της Τουρκίας, η οποία επιτίθεται κάθε τόσο στην ΕΕ, τις ΗΠΑ, και το ΝΑΤΟ, δημιουργώντας μύρια όσα προβλήματα.

Για τους παραπάνω λόγους (και για άλλους τόσους που η παράθεσή τους δεν είναι του παρόντος άρθρου), φρονώ ότι η αποκάλυψη του Qatar Gate δεν αφορά την καταπολέμηση της διαφθοράς, αλλά αποτελεί , μεταξύ άλλων, ένα ηχηρό μήνυμα προς το εμιράτο, προκειμένου αυτό να επανέλθει το συντομότερο δυνατόν στην «σωστή πλευρά της Ιστορίας».

Έτσι, η θυσία της Εύας και των Ιταλών συντρόφων της στον Λαχανόκηπο των Βρυξελλών ήταν επιβεβλημένη -και γι' αυτό αναπόφευκτη. Έπεσαν υπέρ σκοπών και στόχων ανώτερων και καθαγιασμένων.


Στα δικά μας, τώρα 

Η δράση της καλλονής από την πράσινη Πασοκοκινάλη είναι πρωτίστως προδοτική έναντι του έθνους. Η εξυπηρέτηση των συμφερόντων του Κατάρ είναι κατ' αντανάκλαση εξυπηρέτηση των τουρκικών συμφερόντων. Να μην το ξεχνάτε αυτό. Να μην ξεχνάτε, επίσης, ότι με καλά λόγια για το εμιράτο εκφράστηκε και ο Σχοινάς, ενώ ο Αβραμόπουλος ήταν επίτιμο μέλος της ΜΚΟ του Ιταλού επικεφαλής της οργάνωσης, Πιέρ Αντόνιο Παντσέρι.

Δευτερευόντως, η συμπεριφορά της φιλαργύρου μανδάμ, η οποία εδήλωσε παλαιότερα ότι τα κρατικά επιδόματα είναι για τους τεμπέληδες και τους ανίκανους, αποτελεί επαίσχυντη πρόκληση προς τα εκατομμύρια των Ελλήνων που δυσκολεύονται να επιβιώσουν στοιχειωδώς, ελέω Ευρωπαϊκής Ένωσης και εγχωρίων ξεπουλημένων τομαριών.

Αλλά έτσι είναι, δυστυχώς. Οι αρχιτεμπέληδες και οι καλογυαλισμένοι και εύκαμπτοι φελλοί γεμίζουν σακούλες σκουπιδιών με γκαζοδόλαρα, ενώ οι (άθελά τους) επιδοματίες ψάχνουν στα σκουπίδια για βρώσιμα αποφάγια...


Φταίμε, όμως, κι εμείς! 

Το Qatar Gate είναι εφήμερο και γρήγορα θα ξεχαστεί, όπως τόσα άλλα σκάνδαλα -με ή χωρίς εισαγωγικά. Όσο για την Ευδοξία, που το όνομά της την προόριζε για δίκαιη φήμη αλλά αυτή επέλεξε να το αλλάξει σε Κακοδοξία, είτε φυλακιστεί είτε όχι, θα συνεχίσει να ζει μέσα στην χλιδή και -πού ξέρεις;- μπορεί κάποια στιγμή να επανακάμψει από άλλο πόστο για φιλάργυρους κι εύκαμπτους φελλούς.

Αυτό που τείνει να γίνει μόνιμο είναι το εθνικό μας... Αδράνεια-Gate.

Ως πότε, Συνέλληνες, θα ανεχόμαστε παθητικά τον παρά φύσιν και κατ' εξακολούθησιν βιασμό μας από όλα αυτά τα παρτάλια τρίτης διαλογής, που στρογγυλοκαθίζουν τις τροφαντές τους έδρες στα έδρανα ενός δήθεν ελληνικού Κοινοβουλίου και γεμίζουν τις σαπιοκοιλιές τους εις θάνατον -και όχι εις υγείαν- των κορόϊδων;

Ως πότε θα χαρίζουμε την ψήφο μας σε καλλίμορφες πλην κακόψυχες μανδαμίτσες τύπου Ευδοξίας και σε ελληνόφωνους πλην αλλόδοξους χαραμοφάηδες κοινωνικής υποστάθμης;

Πότε, επιτέλους, θα ανασύρουμε από τα κιτάπια της ιστορικής μας μνήμης την ηρωική φιγούρα του Πολίτη/Οπλίτη και θα ενδυθούμε την αξιακή φορεσιά του;

Τι τάχα περιμένουμε; Μήτε ντόπιοι μήτε ξενόφερτοι «σωτήρες» σουλατσάρουν ετοιμοπόλεμοι στην αγορά.

Μόνη ελπίδα, η συνένωσή μας σε μιαν ανίκητη γροθιά. Και μοναδικός συνεκτικός ιστός, η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.

Εμείς, έτοιμοι από καιρό, μπαίνουμε μπροστάρηδες στον ιερό αγώνα για την αποτίναξη κάθε ζυγού και την εκ νέου ανέλιξη του έθνους στα υψίπεδα της Ιστορίας.

ΕΣΥ;








Διόδια: η καταστρατήγηση της ελεύθερης διακίνησης των ανθρώπων

 

 Διόδια: η καταστρατήγηση της ελεύθερης διακίνησης των ανθρώπων

Του Ιακώβου Πέτρου

Μεταξύ όλων των παράλογων και δυναστευτικών περιορισμών που μας έχουν επιβάλει στην χώρα μας οι κομματικές κυβερνήσεις, είναι και η καταστρατήγηση του δικαιώματος της ελεύθερης διακίνησης με αυτοκίνητο στους Εθνικούς δρόμους της πατρίδας μας, με την επιβολή τελών διοδίων.

Τα τέλη διοδίων επιβάλλονται στη χώρα μας συνεχώς και αδιαλείπτως από την εποχή του Βαυαρού Όθωνα, το 1831, έως και σήμερα.

Η επίσημη αιτιολογία για την αναγκαιότητα της ύπαρξης διοδίων στους δρόμους της χώρας είναι «για τη χρηματοδότηση των επισκευών και την συντήρηση των δημοσίων οδών».

Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι όλοι οι δημόσιοι οδοί στην χώρα, είτε είναι αυτοκινητόδρομοι, είτε είναι σοκάκια στις πόλεις και τα χωρία, έχουν χρυσοπληρωθεί χιλιάδες φορές τους δύο αιώνες ύπαρξης των διοδίων.

Την περίοδο των παράνομων και άδικων μνημονίων την οποία βιώνουμε, ενώ η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων έχει μειωθεί κατά 200%, τα τέλη των διοδίων έχουν αυξηθεί τουλάχιστον κατά 200%, από τους ημέτερους της κομματοκρατίας που τους έχει παραχωρηθεί με συμβάσεις «η μελέτη, η κατασκευή, η χρηματοδότηση, η λειτουργία, η συντήρηση και η εκμετάλλευση» των Εθνικών αυτοκινητοδρόμων τους οποίους έχουν μετατρέψει σε κερδοφόρες επιχειρήσεις, επιβάλλοντας μέχρι στιγμής 129 σταθμούς διοδίων σε όλη την χώρα! 

Το να κινηθεί με το αυτοκίνητό του ο Έλληνας στις Εθνικές οδούς, των οποίων θεωρητικά είναι ιδιοκτήτης, έχει καταντήσει πλέον απαγορευτικό, καθόσον οι διαδοχικές και ανελέητες ανατιμολογήσεις των διοδίων, σε συνδυασμό με την εκτόξευση των καυσίμων, έχουν δημιουργήσει ένα δυσκολοπέραστο φράγμα στις μετακινήσεις μέσω των Εθνικών οδών.

Έχουμε φτάσει στο σημείο που η μετακίνηση με το αυτοκίνητο να κοστίζει περισσότερο απ' ότι η μετακίνηση με το αεροπλάνο!

Έπεται όμως και συνέχεια αυτού του μαρτυρίου της οικονομικής αφαίμαξης των Ελλήνων οδηγών, καθώς επίκεινται νέες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων από την νέα χρονιά (2023)! Ήδη οι εταιρίες των παραχωρησιούχων, (ΓΕΚ Τέρνα, Έλλάκτωρ, Άβαξ, Vinci, Hochtief, Dragados, κ.α.), έχουν ενημερώσει το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, ότι προτίθενται να προχωρήσουν σε επιπλέον αυξήσεις στα διόδια της χώρας, επικαλούμενες την αύξηση κατά 12% του γενικού δείκτη τιμών καταναλωτή, που έχει καταρτίσει η αμαρτωλή ΕΛΣΤΑΤ με πρόσφατο Δελτίο Τύπου στις 10 Οκτωβρίου 2022.

Ως πολίτες της χώρας μας θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η δικαιολογία που προβάλλεται από τα καθεστωτικά φερέφωνα των παραχωρησιούχων των Εθνικών οδών για δήθεν ότι ξόδεψαν και ξοδεύουν πολλά χρήματα για τη μελέτη, τη κατασκευή, τη χρηματοδότηση, τη λειτουργία και τη συντήρηση των Εθνικών αυτοκινητοδρόμων είναι ένα τεράστιο ψέμα. Τα περισσότερα χρήματα έχουν πληρωθεί από το Ελληνικό Δημόσιο, ενώ τα κέρδη των εταιριών των παραχωρησιούχων είναι τεράστια.

Για να πάρουμε μία ιδέα των εσόδων από τα διόδια της χώρας μας θα αναφέρουμε τα εξής:

α) Στους 129, μετωπικούς και πλευρικούς, σταθμούς διοδίων της χώρας, το μέσο κόστος κάθε διέλευσης, όλων των τύπων οχημάτων είναι 8,49 ευρώ, (βλέπε: https://www.helppost.gr/agenda/diodia-times-xartis-stathmoi/).

β) Στο σύνολο των 129 διοδίων της χώρας, καθημερινά πραγματοποιούνται κατά μέσο όρο 665.562 διελεύσεις, από παντός τύπου οχήματα, (Βλέπε: https://www.insider.gr/epiheiriseis/219157/diodia-665-hil-dieleyseis-imerisios-se-62-aytokinitodromoys-2021).

Κάνοντας τους σχετικούς πολλαπλασιασμούς, (8,49x665.562x365), βρίσκουμε ότι μόνο για το έτος 2021 από όλα τα διόδια της χώρας έχουν εισπραχθεί περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια ευρώ!

Άλλο ένα τεράστιο και ξεδιάντροπο ψέμα αποτελεί και η καθεστωτική δικαιολογία ότι δήθεν το Δημόσιο παραχώρησε την μελέτη, κατασκευή και συντήρηση των Εθνικών αυτοκινητόδρομων στους παραχωρησιούχους, διότι δήθεν δεν είχε τα χρήματα για να το πράξει το ίδιο. 

 Η αλήθεια είναι όμως είναι η εξής: το συνολικό κόστος κατασκευής των περίπου 2.212 χιλιόμετρων μήκους των μεγάλων Εθνικών αυτοκινητοδρόμων (οδών), είναι περίπου 21,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Το ποσό αυτό είναι εντελώς αμελητέο, κυριολεκτικά ψίχουλα, για τα οικονομικά δεδομένα του Ελληνικού Δημοσίου.

 Για να αποδείξουμε αυτή την αλήθεια αρκεί να ρίξουμε μία ματιά στα έσοδα των ισολογισμών, απολογισμών και προϋπολογισμών της τελευταίας, έστω, τριετίας.

 Ενδεικτικά παραπέμπουμε τους αναγνώστες μας στα εξής:

Α) Τα έσοδα του Κρατικού Ισολογισμού και Απολογισμού του έτους 2019, ξεπερνούν το ένα τρισεκατομμύριο εκατόν εξήντα δισεκατομμύρια εξήντα πέντε εκατομμύρια εξακόσιες πενήντα επτά χιλιάδες εκατό τριάντα έξη ευρώ, (1.160.065.657.136 ευρώ)!

Β) Τα έσοδα του Κρατικού Ισολογισμού και Απολογισμού του έτους 2020, ξεπερνούν το ένα τρισεκατομμύριο τριακόσια πενήντα οκτώ δισεκατομμύρια τετρακόσια δεκαοκτώ εκατομμύρια σαράντα τέσσερις χιλιάδες διακόσια δέκα επτά ευρώ, (1.358.418.044.217 ευρώ)!

Γ) Τα έσοδα του πρόσφατου Κρατικού Προϋπολογισμού Οικονομικού έτους 2023, ξεπερνούν τα εφτακόσια ενενήντα οκτώ δισεκατομμύρια ευρώ, (798.039.000.000 ευρώ)!

Θα ήταν άδικο όμως να μην επισημάνουμε και μία ακόμη τεράστια αλήθεια: τα ποσά  που αναγράφονται ως έσοδα στους Κρατικούς προϋπολογισμούς, ισολογισμούς και απολογισμούς είναι τεράστια καθώς σε αυτά περιλαμβάνονται και τα 600 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ που έχει καταθέσει στην Κυρίαρχη Ελληνική Δημοκρατία ο Πρόεδρος του Πολιτικού Φορέα της «Ελλήνων Συνέλευσις» Αρτέμης Σώρρας.

Μετά την αποκάλυψη της αλήθειας με τα αδιαμφισβήτητα αποδεικτικά στοιχεία που δείξαμε, αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι πρέπει να δώσουμε ένα τέλος σε αυτή την μεγάλη καθεστωτική κοροϊδία.

Πρέπει όλοι μαζί να βρούμε την δύναμη που χρειάζεται για να ενωθούμε σε μία σφαίρα πυρός που θα κατακάψει την μεγάλη αδικία που υφίσταται η χώρα μας.

Οφείλουμε να ενεργοποιηθούμε ως πολίτες - οπλίτες για να αναλάβουμε με συνταγματικό τρόπο την διαχείριση της ίδιας της πατρίδας μας, εκλέγοντας τους δικούς μας εκπροσώπους.

Είναι η ώρα που πρέπει να κάνουμε την τεράστια αλλαγή, με την οποία θα εγκαθιδρυθεί και πάλι η Δημοκρατία στην χώρα μας.

Το όχημα στο οποίο πρέπει να ανέβουμε για να συμβεί αυτό, είναι ο Πολιτικός Φορέας του Έθνους μας, η «Ελλήνων Συνέλευσις».

Όλα όσα χρειαζόμαστε είναι έτοιμα.

- Είναι έτοιμος και στερεωμένος ο τεράστιος πλούτος του Έθνους.

- Είναι έτοιμη η δομή διακυβέρνησης.

- Είναι έτοιμα τα Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα από τα οποία θα προκύπτουν οι νόμοι στην Ελλήνων Πολιτεία.

Μένει μόνο να κάνουμε το άλμα της ένωση μας!









Ο Καλαθάτος υπουργός, ο Σιτιστής πρωθυπουργός, και τα καρναβαλικά πρωτεία

 

 Ο Καλαθάτος υπουργός, ο Σιτιστής πρωθυπουργός, και τα καρναβαλικά πρωτεία

 Του Ορθαγόρα

Αν ήταν άλλος, θα λέγαμε ότι φταίει η προεκλογική φούρια. Για τον αεικίνητο, όμως, υπουργό της Αναπτύξεως, που τρέχει με πυρηνική σύντηξη, προτού η σύντηξη ανακαλυφθεί, το επικοινωνιακό ντελίριο για «το καλάθι του νοικοκυριού» και, τώρα, για «το καλάθι του Αη Βασίλη» είναι business as usual. Τουλάχιστον, οι πόζες με τα λαμπιόνια και τα αγιοβασιλάκια –που μοιράζει επισήμως το ίδιο το υπουργείο– είναι ασυγκρίτως πιο χαριτωμένες από τους μπακαλογατίσιους ακκισμούς μπροστά στα ψυγεία με τα κοτόπουλα και τα ράφια με τα κονκασέ. Αν πάντως οι εκλογές γίνουν την άνοιξη και αποφασιστεί ενδιαμέσως κανένα «καλάθι του Καρνάβαλου», δεν θα χρειαστεί νέα καμπάνια. Τρέχει ήδη. 

Τάδε έφη ο Στέντωρ της Καθημερινής για τον Σπύρο-που-έγινε-Άδωνις. Και έχει δίκιο απόλυτο.

Ο αρχικαρναβαλιστής υπουργός της πιο τριωδικής κυβέρνησης που γνώρισε ποτέ ο τόπος κατάφερε, στο πλαίσιο της αχαλίνωτης υπανάπτυξης την οποίαν μαεστρικά συντονίζει, να παντρέψει τις εορτές του Δωδεκαημέρου με αυτές του Τριωδίου.

Στην προσπάθειά του να μας πείσει ότι μόνος αυτός είναι ικανός να φέρει την άνοιξη μέσα στο καταχείμωνο, δεν δίστασε να παραχαράξει το γνωστό αποκριάτικο έθιμο των «Κουδουνάτων» και να το μετατρέψει σε... «Καλαθάτων».

Έτσι, αντί για κουδούνες, ζώνεται κάθε τόσο τις γνωστές ανοικοκύρευτες καλαθούνες του και παίρνει σβάρνα τα σούπερ μάρκετ, τις λαχαναγορές, και τα καρναβαλικά τηλεπαράθυρα, φωνασκώντας και πειράζοντας τους εκεί παρευρισκομένους. Εν τω μεταξύ, η μετακλητή συνοδεία του τον συνδράμει άδοντας εν χορώ το ναξιώτικης εμπνεύσεως δίστιχο:

Με καλάθια άμα ντύνεται, ο πιο ωραίος είναι.

Ώχου! Πώς μ' αρέσει να θωρώ τον Καλαθάτο!

Θορυβηθείς από τα ευφάνταστα τσαλιμάκια του υφισταμένου του και φοβούμενος μήπως του κλέψει την δόξα την καρναβαλική, ο μιστερμπίν του Μαξίμου συγκάλεσε εκτάκτως το Ανώτατο Μυστικοσυμβούλιο των Καρναβαλιστών, με θέμα την προστασία των πρωθυπουργικών κεκτημένων.

Και απεφάνθησαν οι Μυστικοσύμβουλοι ότι ανάγκη πάσα να βγει ολοταχώς στην αντεπίθεση ο τρισμέγιστος, με τερτίπια εφάμιλλα αν όχι υπέρτερα. Λάδωσαν, λοιπόν, τα σκουριασμένα εγκεφαλικά τους γρανάζια οι παρά τω πρωθυπουργώ Ειδικοί και ανέκραξαν:

Καλαθούνες αυτός; Market Pass Υμείς!

Και κάπως έτσι, πριν από τον καθιερωμένο εορτασμό της ελεύσεως του «Θείου Βρέφους», άρχισαν τα πανηγύρια για τον επικείμενο ερχομό του γαλάζιου «Επισιτιστικού Δελτίου» υπό την πολιτικώς ορθή ετικέτα «Market Pass».

Ζωγράφισε ο τρισμέγιστος! Πέτυχε γκολάρα και κέρδισε πέναλτι ταυτοχρόνως! Τον τάπωσε τον Καλαθάτο! Του πήρε την καρναβαλική ταυτότητα εν ριπή (εξογκωμένου) οφθαλμού!


Είναι μεγάλος ο καημός κι είναι πικρό το κρίμα... 

Καλά αυτοί. Πανηγυρτζήδες και τριωδικοί, εκ φύσεως και πεποιθήσεως. Ανδρωμένοι σε θεατρικά μπουλούκια και περιοδεύοντες τσιρκοθιάσους. Άλλο δεν έχουν πάρεξ την γελοιοσύνη τους.

Αλλά εμείς, Συνέλληνες;

Εμείς, οι απόγονοι ανδρών επιφανών και νοημόνων, πώς στο μπιπ ανεχόμαστε τέτοιαν εξευτελιστική μεταχείριση από ανδρείκελα, που ούτε σαν επισκέπτες θα έπρεπε να μπαίνουν στην Βουλή;

Πώς επιτρέψαμε να κλέψουν την αξιοπρέπειά μας και να μας μετατρέψουν σε συστηματικούς επιδοματίες -δηλαδή, σε πειναλέους ζήτουλες;

Με ποιαν λογική τους παραδώσαμε αμαχητί την ουσία και τις εξουσίες μας και αφεθήκαμε τροφή στις ακόλαστες ορέξεις τους;

Πού στο μπιπ καταχωνιάσαμε τις έμφυτες αξίες και αρχές μας;


Κι όμως, είμαστε από καλή γενιά! 

Τώρα είναι η ώρα, Συνέλληνες, ν' ανάψουμε την μέσα μας φωτιά και να τραγουδήσουμε μαζί με τον ποιητή του Αιγαίου:

Εμείς τη λέμε τη ζωή την πιάνουμε απ' τα χέρια

Κοιτάζουμε τα μάτια της που μας ξανακοιτάζουν

Κι αν είναι αυτό που μας μεθάει μαγνήτης, το γνωρίζουμε

Κι αν είναι αυτό που μας πονάει κακό, τόχουμε νιώσει

Εμείς τη λέμε τη ζωή, πηγαίνουμε μπροστά

Και χαιρετούμε τα πουλιά της που μισεύουνε


Τώρα είναι η ώρα να θυμηθούμε τον μεγάλο Περικλή, που έλεγε στους Πολίτες της δικής του εποχής:

Εμείς, εκείνον που δεν μετέχει στα κοινά δεν τον θεωρούμε φιλήσυχο, αλλά άχρηστο.

Τώρα είναι η ώρα να ξαναγίνουμε ενεργοί Πολίτες-Οπλίτες, να γιγαντώσουμε την ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, και, ενωμένοι σαν μια σφαίρα θεϊκού πυρός, να κατακάψουμε ό,τι και όποιον μας πληγώνει και μας υποτιμά.

Τώρα είναι η ώρα να πάρουμε πίσω τα δίκαια και τα δικά μας και να τ' ασφαλίσουμε διά παντός σε μιαν απόρθητη Πολιτεία.

ΤΩΡΑ! ΕΔΩ! ΕΜΕΙΣ! ΕΣΥ!






Το ξεπούλημα των δημόσιων αεροδρομίων της χώρας συνεχίζεται ασταμάτητα!

 

Το ξεπούλημα των δημόσιων αεροδρομίων της χώρας συνεχίζεται ασταμάτητα!

Του Πέτρου Ιακωβου


Στις 14/01/2019, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε δηλώσει στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και στον Νίκο Χατζηνικολάου ότι: «Η εκστρατεία, του να πουλήσουμε τη χώρα και τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, είναι μία εκστρατεία που θα την αναλάβω προσωπικά εγώ»


Στην κυριολεξία ο διορισμένος πρωθυπουργός, με το συνάφι του, με ενθουσιασμό ξεπουλάει από τότε που του δόθηκε η διοίκηση της χώρας, τα  κτίρια, τις ΔΕΚΟ, τα εργοστάσια, τις μαρίνες, τα λιμάνια, τους δημόσιους αυτοκινητόδρομους, τα αεροδρόμια, κ.α., χωρίς να έχει προκύψει κανένα όφελος για τον ιδιοκτήτη Ελληνικό Λαό, ο οποίος με δισεκατομμύρια εργατοωρών, κόπο, αίμα, βάσανα και φόρους έχει χρυσοπληρώσει, όλα αυτά τα «χρυσαφικά και ασημικά» του χαρτοφυλακίου του Ελληνικού δημοσίου.

Φυσικά το ξεπούλημα του τεράστιου πλούτου της σπουδαιότερης χώρας του πλανήτη μας, της Ελλάδας, είχε μεθοδευτεί με ένα απόλυτα δαιμονικό σχέδιο, που το εκτέλεσαν κλιμακωτά όλες οι κομματικές κυβερνήσεις, δεξιές, κεντρώες, αριστερές και οικουμενικές. Αρχικά με παραποιημένα στοιχεία της αμαρτωλής ΕΛΣΤΑΤ, έβαλαν την χώρα μας σε τρία αλλεπάλληλα μνημόνια, καθιστώντας την δεμένη χειροπόδαρα στις ορέξεις κάθε διεστραμμένης επιβουλής των «Δανειστών». Στην συνέχεια τα παιδιά των δωσίλογων με τα αφεντικά τους επέπεσαν για ακόμη μία φορά σαν πεινασμένα στίφη ακρίδων στον τεράστιο πλούτο των Ελλήνων. 

Μετά λοιπόν τα μεγάλα αεροδρόμια της χώρας, ήρθε η ώρα να ξεπουληθούν και τα υπόλοιπα 23 περιφερειακά αεροδρόμια που έχουν απομείνει. Σειρά σε αυτό το αλισβερίσι του ξεπουλήματος έχει το αεροδρόμιο Καλαμάτας, το οποίο το βγάλαν στο σφυρί.

Σε ποιους θα ξεπουληθεί; Μα που αλλού; Στους συνήθεις υπόπτους, τους πολυεθνικούς ομίλους, τους γνωστούς εκμεταλλευτές των λαών…

Έτσι το Υπερταμείο των «δανειστών» ανακοίνωσε, στις 15 Δεκεμβρίου, ότι παρέλαβε φακέλους εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τέσσερις (4) ενδιαφερόμενους «επενδυτές» για την παραχώρηση του δικαιώματος διοίκησης, διαχείρισης, λειτουργίας, ανάπτυξης, επέκτασης, συντήρησης και εκμετάλλευσης του Διεθνούς Αερολιμένος Καλαμάτας.

Οι τέσσερις αυτοί επενδυτές δεν είναι άλλοι από τους πολυεθνικούς ομίλους που εκμεταλλεύονται ήδη τους δημόσιους δρόμους και άλλα χρυσαφικά του Ελληνικού δημοσίου. Τους παρουσιάζουμε:

1. Ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. μαζί με τον ινδικό πολυεθνικό όμιλο GMR Airports Limited, ο οποίος δραστηριοποιείται κυρίως στην Ινδία.

2. Ο όμιλος ΜΥΤΙΛHΝΑΙΟΣ Α.Ε. μαζί με τον αμερικανικό πολυεθνικό όμιλο CORPORATION AMERICA AIRPORTS S.A, ο οποίος δραστηριοποιείται κυρίως σε χώρες της Λατινικής Αμερικής, (Αργεντινή, Βραζιλία, Ουρουγουάη, Εκουαδόρ), της Ευρώπης, (Βόρεια Ιταλία) και της Ασίας, (Αρμενία).

3. Ο όμιλος Egis Airport Operation - AKTOR CONCESSIONS SINGLE MEMBER S.A., μαζί με τον Γαλλικό πολυεθνικό όμιλο Aéroports de la Cote d’Azur.

4. Ο όμιλος DELTA AIRPORT INVESTMENTS A.E.- ΠΗΛΕΑΣ Α.Εκαι ο Γερμανικός πολυεθνικός όμιλος FRAPORT AG.

Να σημειωθεί ότι  διεθνής Αερολιμένας της Καλαμάτας, δεν είναι κάποιο μικρό επαρχιακό αεροδρόμιο. O αριθμός των διακινηθέντων επιβατών (αφίξεις/αναχωρήσεις) έτους 2022 από τις αεροπορικές εταιρίες εσωτερικού και εξωτερικού ξεπερνάει τις 348.000 αφίξεις και αναχωρήσεις. Να ληφθεί υπόψη ότι στο αεροδρόμιο αυτό επίσης υπάρχουν αφίξεις και αναχωρήσεις από 2900 περίπου αεροταξί και ιδιωτικά αεροσκάφη.

 Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα φθηνότερα των εισιτηρίων από και προς το αεροδρόμιο Καλαμάτας ξεκινούν από μία μέση τιμή 293 ευρώ, (Βλέπε: https://gr.skyscanner.com), μπορούμε να υπολογίσουμε ότι ο τζίρος του αεροδρομίου για το έτος 2022 ξεπέρασε τα 120 εκατομμύρια ευρώ.

Ας συλλογιστούμε τα τεράστια έσοδα των υπολοίπων 41 αεροδρομίων της χώρας μας, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται οι Διεθνείς Αερολιμένες Αθηνών και Θεσσαλονίκης!

Για πιο λόγο ξεπουλιούνται αυτές οι τεράστιες περιουσίες των Ελλήνων;

Γιατί οι κομματικές κυβερνήσεις θεωρούν ότι οι Έλληνες είναι ανίκανοι να διαχειριστούν την περιουσία τους και την δίνουν να την διαχειρίζονται αλλογενείς, οι οποίοι θησαυρίζουν από αυτήν, ενώ οι Έλληνες ζούνε μέσα στην φτώχια; 

Στην φωτογραφία που ακολουθεί βλέπουμε ότι η Γερμανική Fraport, δείχνοντας τα 14 Ελληνικά Αεροδρόμια που διαχειρίζεται, καυχάται ότι «Η τιμή της έχει διπλασιαστεί», την ίδια ώρα που ο Ελληνικός λαός ζει μέσα στην φτώχια και τις στερήσεις! 

Έχουν περάσει 2.345 χρόνια, από την δολοφονία του Μεγάλου Αλεξάνδρου και από τότε έως και σήμερα η χώρα μας βυθίστηκε στο χάος και το σκότος, διοικούμενη από απολίτιστους και βάρβαρους δυνάστες. Ήρθε όμως το πλήρωμα του χρόνου να αναλάβουν την διαχείριση του πλούτου της χώρας μας και πάλι Έλληνες. Ο πολιτικός φορέας του Έθνους, η «Ελλήνων Συνέλευσις», ετοιμάζεται σφυρηλατώντας και εκπαιδεύοντας την γενιά των νέων της χώρας μας, οι οποίοι θα αναλάβουν την διαχείριση της.Είναι η ώρα που οι Έλληνες, διαπιστώνοντας το χάλι στο οποίο τους οδήγησε η κομματοκρατία με την μέθοδο του «διαίρει και βασίλευε», ενώνονται για να διοικήσουν οι ίδιοι την πατρίδα τους!